4 Haziran 2011 Cumartesi

Başlarken

Daha önce de blog yazdım. Üstelik epeyce uzun ve istikrarlı zamanlarım olduğunu da söyleyebilirim. Ancak gün oldu sıkıldım, yeri geldi yazacak birşeyler bulamadım. Şimdi yeniden, üstelik sıfırdan başlıyorum: Vişneye Çalan Kırmızı!


Galatasaraylıysan blogun isminin nereden geldiğini anlamışsındır. Değilsen bence okumaya devam etme. Seni germek istemem, sen gerilince beni de gerersin çünkü. Vişneye Çalan Kırmızı ne vaad edecek? Sadece Galatasaray. Ama sadece futbol değil. Galatasarayla ilgili herşey... İçinde sarı kırmızı olan her an, her anı, her doküman, her maç. Branş, mekan, skor fark etmeden. Kimi zaman yeşil sahadaki olaylara bakarız, kimi zaman Tevfik Fikret'te neler konuşulduğuna.


Ama sadece Galatasaray konuşacağız.

Hoşgeldin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder